
Gör en liten kopia på inlägget jag har på chiforum, men det är värt att upprepas. 
Min lilla älskling på min andra lilla älskling!

I morse tog jag premiärturen och det var ju förstås jättekul! Jag vrålade fram i området i modiga 15 km/h och kände mig supertuff! 
Men än har inte Loxy fått åka med. Han får vänta tills matte har slutat vingla omkring från vägren till vägren… 
Fortsättning följer…
// Indra – ska snart ut på andra turen..