C5BAC1C4-9F22-44E1-AB82-7FD9A956537E

Hej där alla!

Idag var det en riktigt fin dag för en långsam promenad med maken och vovven i skogen. Jag passade på att plocka lite kottar inför framtida adventspynt som nu ligger på tork ute i solen.

Väl hemma åkte maken iväg för att hämta ut ett paket till mig ifrån Vitaminvaruhuset. Det brukar enligt uppgift vara snabb leverans därifrån och jag beställde det för en vecka sedan. Nu dök det alltså upp. Och det tog inte många minuter att förstå att problemet jag drabbats av inte hade något med Vitaminvaruhuset att göra utan – som vanligt – Postnord. Med tanke på hur vi har sett paket behandlats på detta företag fler än ett antal gånger, så borde jag väl inte vara förvånad över lappen på paketet som upplyste mig om att försändelsen skadats i hanteringen.

Det som förbluffade mig mest när jag öppnade paketet var innehållet.

Jag hade beställt en specialtandkräm utan mint, probiotikakapslar, omega3, Dvitamin och magnesium.

I paketet låg två burkar extra starka C-vitamin. Inte en pinal mer.

Under samtalet med en lika förbluffad tjej på Vitaminvaruhuset kom det dessutom fram att dom inte ens säljer det märket på C-vitamin.

Förmodligen har väl paketet gått sönder tillsammans med andra paket och varorna ramlat ut. Och så har nån smart tjomme fått för sig att stoppa i grejerna lite på måfå i de trasiga paketen och tejpa ihop dem igen. Men nu var det ju inte c-vitaminer jag behövde liksom.

Men gulliga tjejen på Vitaminvaruhuset lovade att skicka en ny försändelse direkt, men denna gången valde vi DHL i stället.

Så tack för ert trevliga bemötande och snabba lösning av problemet. Det är så ni behåller era kunder! 🌺😊

Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Posted by Cherlindrea
Dated: 30th oktober 2017
Filled Under: Allmänt