Hej alla där ute i sommarhettan! ☀️😎⛱️Hoppas ni har klarat er bra under dagens dryga 30 plusgrader som det tydligen varit över stora delar av vår del av landet idag. Jag är själv urdålig på att dricka vatten i förebyggande syfte, jag glömmer det helt enkelt, trots att jag tänker på det innan och är …
Lotus på stranden är som att ha med sig minst fem ungar!😄









